شهر نابود


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

چند وقتیه خبری از شهر احساس نیست

جنگل محبت کویر شده و نسیم خنده از این شهر رد نمیشه

لجنزار هوس جای برکه ی عشق رو گرفته

 دریای صداقت خشکیده 

کوه امید فرو ریخته و جاش رو به دشت پست ناامیدی داره

خدایا دلم خیلی برا این شهر تنگه

کی میشه این شهرو دوباره بسازیم

 

 



نظرات شما عزیزان:

م ی ن ا
ساعت22:05---15 مرداد 1391
سلام عزیز وب قشنگی دارین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,ساعت 16:24 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com